There was an error in this gadget

01 February 2009

UniKL ke UTP

Currently listening to :Tohoshinki-Hey Girl(acapella)

Hari semalam,universitiku dikunjungi oleh pelajar UNiKL cawangan LUMUT.Mereka mewakili kelab fotografi di sana.Kata mereka

"Kami baru setahun jagung"

Mungkin itu tujuan mereka ke UTP,meminta tunjuk ajar kami.Medtech sudah bertapak lama di UTP dan di antara kelab paling berguna di UTP(ayat macam tak kene je).Aku sebagai fotogafer di dalam kelab Medtech diminta serba sedikit tunjuk ajar.


"Saya pun setahun jagung juga"

Mereka menyuruh aku memberi serba sedikit brief mengenai fotografi ini.Aku tidak berapa fasih sangat mengenai fotografi ni.Tau tekan shutter je.So apa yang saya brief cuma sedikit.Minta maaf ya..:D

Baru-baru ini,aku dipilih untuk menjadi pelukis dalam majalah SIFE.Sudah lama aku tidak melukis.Tangan pun bergetar-getar.Mungkin kaku..HUhuhu.So nanti tunggu la ya..lukisan saya yang tidak seberapa .hehehe.



Dia ni la kawan sekolah rendah aku.Sekelas kot.Dah lupe dah.(Update:darjah 5-6-Zakaria)










16 comments:

Syaheeda said...

sikit je gmbr..huu~

top the pop said...

to syieda:
masuk sini skit je..byk nak load..tu yg masuk skit je..hik3

Nuriman said...

tak ade pon gambar aku. tak aci r ade gambar nukman

artdeep said...

to nuriman:
ko suruh aku byr amik gmbr ko kan..so xde la gmbr..hehehe

+*..Hurm..*+ said...

Ait...Dgr pulak lagu DBSK..
Ishk34..
DBSK HWAITING!!!
CASSIOPEIA!!!!

kimi said...

jual kamera..... baya moto.....

artdeep said...

to sabrina:
abang dengar,sebab bosan..hahahah

to kimi:
ye la..(hahhaa)

ct sakinah said...

lagu DBSK???
aku tau aku tau!!
tp xlyn sgt.
dgr lagu super junior pon best...
hahaha
adib mmg lyn korea
hahaha
:p

deena said...

haish.
bukan layan je.
tapi ada ringtone sekali.
hahahahahaha.

(gelak gila gila punya guling)

:D

artdeep said...

to ct:
hahaha..mane de!!aku ketandusan cerita la..tu yg pinjam tu..hishhhh!!!

spr junior??
xbest2...Hahaha

to deena:
wei..sori skit..tu adik ak bagi..die yg masukkan..huh!!

p.I.S.y.E.k said...

nape aku leh jumpe nukman kat sini???

argh !!! tensen nye....!!!!


pisyek [dot] com ---------->aDe aPe???

LyanaHamka said...

ouh.
macam tu ke rupa nukman.
i see...
haha~

MEDTECH Nina said...

fuiyo adib.. sdap mate memandang sume gambar2 ni! haha

tengku Anis said...

yeah.. ada2 dlm gamba.

artdeep said...

to pisyek:
hahaha..ko x dtg ari2..klau x leh ak amik gmbr ko..hehhee

to lyana:
camtue la rupanya...kenape??ade minat kah??

to nina:
haha..thx2...=D

to kak anis:
hehehe..thx2

+*..Hurm..*+ said...

Dgr lagu Album baru derang Mirotic.. best!! Dgr citer derang nak dtg Malaysia..wahahah!

Super junior x best.. dgr Shinee. Best!

Post a Comment

 
 
Copyright © KWNSekamera
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com