There was an error in this gadget

25 February 2009

I drew You..

Currently listening to:MUH-Lagu Untukmu

Aku mula melukis semasa darjah 3.Masa dahulu aku lukis kerana ingin kan nama disebut ramai.Selepas itu,melukis menjadi hobi aku.Semasa di sekolah menegah ,aku berkawan rapat dengan 5 orang pelukis.Selepas itu kami dicop sebagai pelukis sekolah.Nama kami naik.Apa-apa sahaja tentang lukis ,diberikan kepada kami.


Gambar ini diambil semasa aku menaiki basikal yang baru dibawa dari rumahku keUTP.(Aku sudah ada kenderaan.Hahaha)

Dulu la...Sekarang aku lukis kerana kepuasan.Aku cuba meningkatkan lukisan aku dari biasa hingga lain dari lain.Aku belajar dari buku,majalah,penglihatan.Terkadang ada juga aku lepak satu tempat ,dan lukis geligat manusia.Orang lihat macam hebat la lukisan aku nie.Padahal tidak semana pun.Tidak cantik pun.

Aku lebih suka melukis potrait or poster.Komik...Hmmmm..Ntah..aku tidak suka.Kerana mengambil masa lama.Aku menjadi serius selepas beli buku sketch yang agak mahal.Hahaha.Aku membeli bersama Gad.Dia juga mempunyai buku seperti aku,tetapi kecil dari segi saiz.Aku akan cuba pertingkatkan diri!!!YEah!!!








4 comments:

LyanaHamka said...

gambar nis*** mne?
haha
:P

artdeep said...

to lyana:
hahaha..korang je yg ingt tu nis***..pe la..aku lukis je kot..

kimi said...

err.... apsal susah sgt nk komen kt blog ko nih...??


wahhhh.. basikal..... bleh la ko lap maut smpai calar lg.... huahahhahahahaha

qasdina said...

mungkin x terlalu lawa pon..hehe

Post a Comment

 
 
Copyright © KWNSekamera
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com