There was an error in this gadget

16 December 2009

I'm Baking in Holiday!

Aktiviti malam kadang-kadang disajikan dengan minum di mamak.Bersama Cain dan juga Anip dah terkadang ada juga Zeff dan Anuar.





Gambar ini diambil di kinokuniya.Pelukis jemputan (nama tidak dikenali tetapi cam mukanya) menggembirakan kanak-kanak di sana.Tujuan pergi ke sana untuk membeli buku graphic tetapi tidak jumpa.Cuma yang ada di Kedai Basheer-Graphic Bookstore di Sungai Wang,sangat berpuas hati.




Dan ini pula gambar yang diambil tadi,aku membuat kek.Chocolate moist cake.Semua bahan diberi makcikku all the way from usa.Terima kasih.kek itu sangat sedap





6 comments:

pemimpiindah said...

Tu yusof gajah. ade kedai kat CM kalau tak silap.

--- said...

owh..hahha..plik tul name smpi cam2.hahaha

deena said...

laa guna ni.instant kot.tambah air tambah telur da jadi.
zzzz.
haha.tak kasi rasa pun.zzzz

--- said...

deena:tmambah air pun..ade sukatan die..telur pun kene letak betul2..pembakaran yg betul..barula sedap..hahah..btw..happy birthday!

syahira ismail said...

a'a...yusuff gajah..
femes tu..

along rufaidah said...

ceh...padan la tak sudi buat resepi yg diberi...ada instant..usa mari lg tu :P

tp kenapa nmpk dry sket tu...pastu colour pun tak nmpk dark sgt..mode mengomen (hehe..just kidding~)

Post a Comment

 
 
Copyright © KWNSekamera
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com