There was an error in this gadget

03 June 2009

We Love Mas May 09'

Hari ini masuk hari yang ke 4 Mingguan Aluan Siswa atau lebih mimiknya orientasi bagi pelajar baru.Aku ditugaskan menjadi Media Fasilitator.Kerja aku,mengambil gambar,membuat video,berlakon dan bermacam-macam lagi.Aku bekerja di bawah CREW2 MEDTECH. SAngat best!!Many new things!!WIuuuhaaa..

Ini gambar2 mereka:Dodle yang mereka pegang direka aku.

New kidS!





Crew2


Crew2



Crew:Akak Aisyah


CMD:Syazwan semasa shooting video


Crew:Amin


Crew:Azrul



11 comments:

AzRy SyaFiQah said...

amacam bdk2 may?
huhu
anyway btambah la junior di utp..
kte semakin berusia

MyNaMeIsZeFF said...

ko je yang bertambah tua. aku 17 baru

AzRy SyaFiQah said...

mnipu sgt la ko..
ko da 18 ea.
prasan

Artdeep said...

to azry:
hak3...ko je kot dah berusia..ak still fresh dan mude..kikiki

to zeff:
hahahhaa

kusu said...

gamba aku takde..
aku tak nak komen pape..

oneofakind said...

ahaha. mahsyar merajuk. mahsyar, ko ader kat page aku, meh singgah:

http://dqeen3.blogspot.com/

haha.

Artdeep said...

to kusu:
hehehe..sorry..

to deqeen:
waaahh..ade pun url ko..hehehe

azrul said...

jumpe un url ko!!!
pergh..pnat aku mencari kembali..

Artdeep said...

to azrul:
hahahaha...

oneofakind said...

Artdeep: cane nak wat framing hitam atas bwh tu ek? tmbah je ke rectangle kaler hitam? haha. siyes xtau.

AziraOmar said...

nice shoott~

Post a Comment

 
 
Copyright © KWNSekamera
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com