There was an error in this gadget

08 November 2009

PipiT 3rd Anniversary!

Pictures taken using compact camera.Hehe.Thx Faris for your camera..!









4 comments:

faris. said...

haha,
sori camera bukan dslr.
tapi pandai hang edit, haha

--- said...

Hahaha..yeah.tapi ok je..senang dibuat kemane..

mahirah said...

wah...cantik2..mcm gn dslr

--- said...

to mahi:
hahaha..xde la..low quality je ..:P

Post a Comment

 
 
Copyright © KWNSekamera
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com